بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
سرخط خبرها

استقلال قهرمان تغییرات|نوبت به مددی هم رسید!

  • کد خبر: ۴۵۳۶۲
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
استقلال قهرمان تغییرات|نوبت به مددی هم رسید!
وزارت ورزش و جوانان که در لیگ نوزدهم چهار بار در بخش مدیریتی باشگاه استقلال تغییر ایجاد کرده بود، بار دیگر دست به تغییرات زد و فردی به نام مددی را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال برگزید.

گروه ورزش/شهرآرا نیوز، تغییرات پی درپی در باشگاه استقلال تمامی ندارد و عوامل بسیاری دست به دست هم داده تا این باشگاه در سال‌های اخیر هرگز روی مدار ثبات پیش نرود.

درحالی که استقلال در فصل نوزدهم تغییرات بسیاری را در بخش مدیریت و فنی خود داشت و وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرده بود که این باشگاه را به ثبات برساند اما بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر مدیرعامل این باشگاه را عزل و فردی به نام مددی را به جای وی گمارد.

 

این تغییر درشرایطی انجام شد که استقلال در لیگ نوزدهم ابتدا با مدیریت فتحی وارد عرصه رقابت شد، سپس مدیریت باشگاه برای زمان اندکی به خلیل زاده واگذار شد و بعد از آن نیز فتح الله زاده به عنوان سرپرست موقت در این پست گماره شد که او نیز خیلی زود استعفاء داد تا سرانجام احمد سعادتمند در این جایگاه مهم قرار بگیرد. سعادتمند نیز درحالی که ابتدای سال جاری در این سمت قرار گرفت سرانجام از سمتش کنار گذاشته شد تا فردی به نام مددی که گفته می‌شود مورد اعتماد علی نژاد، یکی از معاونان وزارت ورزش است به این سمت منصوب شود. احمد مددی بعد از اینکه به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد درمصاحبه‌ای با سایت باشگاه استقلال از برخی برنامه‌هایش رونمایی کرد. او گفت:« با توجه به مسئولیت سنگین سپرده شده به من، بنده اولویت‌هایی برای خودم ترسیم کرده‌ام. نخست تلاش در جهت تکمیل فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه که ان‌شاءالله بتوانیم آن را کسب کنیم. در ادامه برنامه ریزی در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه به بستانکاران داخلی و خارجی و در ادامه پیگیری ویژه در جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هدف من است. تعیین سرمربی‌ و کادرفنی در اسرع وقت و با هماهنگی هیئت مدیره باشگاه  و اقدام لازم در راستای تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تیم فوتبال استقلال هم در دستور کار بنده قرار دارد و ان‌شاءالله بتوانم در مدت حضورم، کاری کنم تا دل هواداران شاد شود و استقلال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.» اینکه مددی چه کاراکتری دارد و آیا می‌تواند گزینه موفقی برای باشگاه استقلال باشد روشن نیست اما زمان نشان خواهد داد که او چه ظرفیت‌هایی برای مدیریت در باشگاه استقلال دارد. چنانچه مددی بتواند در این اوضاع آشفته خودش را به سرعت با شرایط و فضای باشگاه استقلال وفق دهد شاید درنهایت موفق شود استقلال را به نقاط روشنی برساند اما چنانچه او نیز در همان مسیر سعادتمند گام بردارد، هیچ بعید نیست که استقلال در لیگ بیستم نیز به همان سرنوشتی دچار شود که درلیگ نوزدهم شد. برخی معتقدند که جنس مدیریت مددی بیش شباهت با سعادتمند نیست. به هرحال درآینده‌ای نزدیک عیار مددی نیز برای هوادارن استقلال روشن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->